Kvalitets produkter

Mere end 15års erfaring

Showroom i min landsbybutik

Levering til hele Danmark

Ofte stillede spørgsmål

Generelt

Hvis jeg bor på Sjælland, kan jeg så leje hos By Bit?

Ja, vi leverer rundt i hele Danmark. Til nærmeste Pakkeshop, hjemmelevering og paller leveret til din dør med fragtmanden.

Hvis jeg modtager en palle med produkter, hvordan pakker jeg så varerne ned igen?

Du tager udgangspunkt i, hvordan de hos By Bit har pakket varerne. Det er vigtigt, at du sætter den vedlagte retur fragt seddel på. Det er også meget vigtigt, at pallen bliver forsvarligt forseglet. Tjek hvordan vi har forseglet pallen og tag udgangs punkt i det.

Kan jeg regulere i antal, hvis gæsterne melder fra?

Ja, senest 14. dage før varen sendes afsted. I højsæsonene kan der forekomme andre bestemmelser, men er du i tvivl, kontakt By Bit.

Skal jeg betale forud?

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Hvordan og hvornår skal jeg betale?

Når din vare er tjekket, får du tilsendt en faktura på mail. Du kan så betale med Mobilepay eller overføre pengene  til By Bits bankkonti.

Skal servicen tilbage i de originale kasser?

Ja, det er meget vigtigt, at al servicen kommer tilbage i den originale emballage. Hvis produkterne ikke bliver leveret tilbage i det medsendte emballage, bliver du faktureret for emballagen.

Skal hørduge og servietter leveres tilbage i den leverede kasse?

Ja, det er meget vigtigt, at i anvender den tilsendte emballage som returfragt 

Brug for yderlig hjælp? kontakt mig her

Produkthjælp

Skal jeg selv vaske hørduge og hørservietter?

Nej, leje prisen er inkl. vask & rul.

Skal produkterne leveres tilbage i det tilsendte emballage?

Ja, produkterne skal altid returneres i det emballage som i har modtaget ved leveringen.

Hvis jeg ødelægger en hørdug, beholder i så produktet?

Du har altid mulighed for at få dugen, mod at du betaler for fragten.

Hvis der kommer masser af stearin på dugene, hvad gør vi så?

Hvis dine duge er fyldt med stearin, skal du oplyse det ved tilbagelevering,. Vi vurderer dugene fra gang til gang , hvis det kræver ekstra behandling,, kan du blive opkrævet for en ekstra leje for de duge som er fyldt med stearin.

Når jeg lejer service og glas, skal det så være rengjort efter brug?

Ja, hvis andet ikke er aftalt. Og du skal følge vaskeanvisningerne på de forskellige produkter.

Brug for yderlig hjælp? kontakt mig her

Ordre og retur

Når jeg har lagt en ordre i kurven med alle mine oplysninger, er ordren så bindende?

Nej, den betragtes kun som en forespørgsel indtil du har modtaget en ordrebekræftelse med dato for afsendelse/afhentning m.m.

Er det muligt at afhente på adressen?

Ja, det er altid muligt efter aftale.

Hvad koster fragten?

Du sender en ordre og vi undersøger fragten på din levering.

Hvornår får jeg leveret produkterne?

Normalt får du varene torsdag, men hvis du ønsker en særlig leveringstidspunkt, finder vi en løsning.

Skal kasserne tapes til når de sendes tilbage?

Ja, tag udgansgspunkt i, hvordan i modtog pakken

Hvornår skal jeg aflevere tilbage i Pakkeshop?

Søndag må de gerne leveres tilbage i Pakkeshop.

Brug for yderlig hjælp? kontakt mig her

0