Vi holder ferielukket fra den 9. august til 19. august. Vi modtager ikke flere ordrer i den periode.
Ingen depositum
Betal først efter din fest
Levering i hele Danmark
Videoguide sådan lejer du service
  • Ingen depositum
  • Betal først efter din fest
  • Levering til hele Danmark

Hjælp

Ofte stillede spørgsmål find svar på alle dine spørgsmål

Order & vilkår

Hvor lang er lejeperioden?
Lejeperioden er gældende fra den dag, du modtager produkterne til søndag eller mandag efter din fest

Udlejer By Bit til sjælland?
Ja, vi leverer rundt i hele Danmark. Til nærmeste Pakkeshop, hjemmelevering og paller leveret til kantsten, med fragtmand.
Kan jeg ændre antal produkter, hvis gæsterne melder fra?
Ja, du kan ændre antallet i ordren indtil 14 dage før afsendelse. I højsæsonene kan der forekomme andre betingelser, men er du i tvivl, kontakt By Bit.

Levering & retur

Hvornår modtager jeg min ordre?
Udlejet service sendes tirsdag / onsdag, forventet levering onsdag eller torsdag, før din fest i weekenden. Du har også mulighed for at lave en anden aftale.
Hvornår skal jeg returnere min ordre?
Du skal returnere servicen søndag/ mandag efter aftale. (husk at påføre den vedlagte returlabel).
Levering til pakkeshop?
Vi leverer til din nærmeste GLS Pakkeshop i hele Danmark. Find din nærmeste Pakkeshop her
Returnering til pakkeshop?
Påfør den vedlagte returlabel og indlevér pakken i en valgfri GLS Pakkeshop søndag eller efter din fest, hvis andet ikke er aftalt. Se nærmeste Pakkeshop
her
Palle-levering (levering af en stor ordre)?
Du modtager pallen torsdagen før din fest. (Bemærk venligst, at en lastbil skal kunne køre direkte til din fortovskant, hvor pallen også afhentes mandagen efter din fest) Palle-ordre afleveres, selvom du ikke er til stede.

Returnering af palle?
Den vedlagte returlabel i selvklæbende forsendelsespose, som klæbes direkte på pallen. Bemærk venligst, at en lastbil skal kunne køre direkte til din fortovskant.


Levering til privat-adresse?
Vi leverer også til din privat-adresse, hvor din pakke afleveres, også selvom du ikke er hjemme. Du skal returnere pakken i nærmeste GLS Pakkeshop.
Alternativ leverings-adresse?
Det er muligt at få leveret til en alternativ adresse, dette vælger du i ”Check out”.
Skal kasserne lukkes ved returnering?
Ja tak. Se returvejledning på indersiden af kassens låg.
Skal hørduge og servietter returneres i leverings-kassen?
Ja tak. Anvend gerne den medsendte emballage ved returnering.

Afhentning & retur

Kan jeg selv hente hos By Bit?
Ja. Du kan hente din lejede ordre i Landsbybutikken, Østergade 35, Jebjerg, 7870 Roslev.
Hvornår kan jeg hente min ordre?
Du kan hente din ordre efter aftale. I højsæsonen dog tidligst torsdagen før din fest.Det er muligt at hente ordre hele døgnet i vareindleveringen, efter aftale. Du modtager en kode, og din ordre vil stå pakket og klar til dig.

Hvornår skal jeg returnere de lejede produkter?
Returnering skal ske mandagen efter din fest (gerne så tidligt som muligt), medmindre andet er aftalt. Du kan også returnere i vareindleveringen hele døgnet, med en kode
Hvor sættes de returnerede produkter i vareindlevering?
Sæt venligst de returnerede produkter indenfor døren, på en palle.
Skal jeg vedlægge en seddel med mit navn, når jeg har afleveret?
Ja tak. Vedlæg gerne information med navn eller tilsendte ordreseddel, sammen med de returnerede produkter.

Betaling

Skal jeg betale depositum?
Nej, du betaler først efter endt lejeperiode.
Hvordan & hvornår skal jeg betale?
Når din returnerede produkter er tjekket, modtager du faktura på mail. Det er muligt at betale via MobilePay eller ved bankoverførsel.
Hvad koster fragt og afhentning?
Fragtprisen beregnes ud fra produkter der er bestilt, det er gratis selv at afhente hos By Bit.
Hvordan og hvornår skal jeg betale erstatning?
Du kan læse mere om vores betingelser for beskadiget service her
chevron-down
    Kurv
    Din kurv er tomLej produkter